Aandacht voor beurzen in PREMTIME H et radioprogramma PREMTIME was op 20 februari aanwezig op de huishoudbeurs in Amsterdam RAI. In het programma stonden de vragen ‘Wat draagt een beurs bij aan de Nederlandse economie? En hoe is het gesteld met de beurzensector in ons land in vergelijking met andere landen, zoals Duitsland?’ centraal. Presentator Prem Radhakishun praatte erover met Ids Boersma, directeur Marketing en Nationale Beurzen bij Amsterdam RAI en Han Leenhouts, beurzenexpert, Expovisiecolumnist en directeur van Sales & Pepper. Han Leenhouts over zijn radio-optreden in het programma PREMTIME: “Op het moment dat er een crisis is en mensen de hand op de knip houden is er in Amsterdam gelukkig weer de huishoudbeurs: de moeder aller beurzen. Elk jaar weer duiken alle media erop en filmen dan het liefst triestige huisvrouwen in blowmachines of zwaaiend met een Sorbo-tas. Dat is natuurlijk een zeer oppervlakkig beeld van de werkelijkheid. Want op deze beurs komt de doorsnee Nederlandse vrouw. De enorme groep mensen die hier komt, kan de economie echt ‘kickstarten’. Als de bezoekers van de huishoudbeurs optimistisch worden, dan gaat het terstonds beter met de economie. En de Samenwerking Yes Expo-Styling en De Merkelijkheid Y es Expo-Styling en De Merkelijkheid betrekken per april 2012 gezamenlijk een kantoorpand in Amstelveen. De verhuizing naar het adres Langs de Werf 22 is een volgende stap naar een intensievere samenwerking tussen beide bedrijven. Han Schooneman, managing director van Yes Expo-Styling: “Beide bedrijven complementeren elkaar. Yes Expo-Styling is sterk in W Wendy van de Geijn endy van de Geijn heeft Dagmar Ypenberg opgevolgd als projectmanager van de vakantiebeurs en de Dutch Tourism Expo. De 36-jarige Van de Geijn werkt al ruim tien jaar bij VNU Exhibitions Europe in Utrecht. Ze begon als projectmanager van de beurzen Infosecurity, Storage Expo and LinuxWorld, daarna was ze projectmanager bij NOT, de grootste brede onderwijsbeurs van de Benelux en KindVak. Daarnaast was Van de Geijn het vertalen van de identiteit van de klant naar een bijzondere beurspresentatie, van uniek concept tot ontwerp en uiteindelijke realisatie. De Merkelijkheid helpt haar opdrachtgevers aan een unieke positionering die bijdraagt aan merkwaardeontwikkeling. Van strategie tot implementatie, mede door inzet van marketing- en communicatiemiddelen.” s huishoudbeurs is een echte feelgood-beurs, waar vrouwen over het algemeen met een goed gevoel vandaan komen. Daarom was het mooi dat Prem van het radioprogramma PREMTIME aandacht wilde besteden aan de economische power van het medium Beurzen. Want het gaat jaarlijks toch om ruim twee miljard aan bestedingen, direct en indirect. Samen met Ids Boersma kon ik in het radioprogramma uitwijden over het belang van de huishoudbeurs en beurzen in het algemeen. Het werd een levendige uitzending omdat wij vanuit onze passie en eigen vertrekpunt de situatie beschouwden: de organisator en de motivatior aan het woord.” Heeft u de uitzending gemist, dan kunt u zich laven aan een positieve impuls voor de beurzenbranche via de site www.premtime.nl, zoeken op huishoudbeurs. s Egon van de Kamp naar Hypsos projectmanager vakantiebeurs actief betrokken bij het opzetten van Strategie Summits op directie- en bestuursniveau in diverse sectoren. s H Hypsos heeft Egon van de Kamp aangetrokken als sales manager Expo. Van de Kamp heeft ruim vijftien jaar ervaring op het gebied van reclame en marketingcommunicatie. Deze ervaring deed hij onder andere op bij VNU Exhibitions Europe, Shimano en zijn eigen bedrijf, The Concept Crew. De specialisaties van Van de Kamp zijn onder andere: evenementen, expo projecten, instore communicatie en trade marketing. s 059 Pagina 58
Pagina 60Voor mailings, online flyers en presentaties zie het Online Touch CMS systeem. Met de mogelijkheid voor een webshop in uw folders.
Expovisie voorjaar 2012 Lees publicatie 1Home