Inhoud Jaargang 60 > nr 610 > WINTER 2011 006 Nooteboom Trailers Beursstrategie 010 Pierre Hermant Captain of Industry 015 Effect beursdeelname Croma Onderzoek 016 HenK ontwerpt Efficiënt Exposeren Standdesign 020 Veel Belgische MICE-beurzen Achtergrond 023 Han Leenhouts Column 025 Exposhow Nieuwe beurs 026 Interview Oosterling en De Winter Branchenieuws 029 Inspirerende standconcepten Standbouwgalerij 2011 046 JMT wordt Lean & Green Achtergrond 049 iitala Standconcept 050 Films leveren meerwaarde Beurstechniek 054 Evelyne Bastin Dame van stand 058 Nieuw: de Multiped Beurscommunicatie 060 Opvallende nieuwkomers Beursconcept 064 DuikRAI versus Duikvaker Beursnieuws 068 De twisttable Branchenieuws 069 Christophe Landuyt Column 070 Serviceadressen 004 Beursdeelname Nooteboom Trailers Captain of Industry Pierre Hermant 006 “ Eigenlijk zijn er teveel dezelfde beurzen” 010 “ Mensen moeten thuiskomen met een sterk verhaal” 016 HenK ontwerpt Efficiënt Exposeren “Het expovak begrijpelijk maken, daar gaat het om” Pagina 3

Pagina 5

Scoor meer met een web winkel in uw club bladen. Velen gingen u voor en publiceerden reclamefolders online.

Expovisie winter 2011 Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication