Beursnieuws Op www.expovisie.nl vindt u nog veel meer nieuws! Foto: Rens Groenendijk Online bezichtiging Holland Heineken House H et interieurontwerp van Holland Heineken House 2012 in London is te bekijken op Youtube. De video leidt de kijker door de vele ruimten en zones die in het Alexandra Palace worden gecreëerd. Gielissen Interiors & Exhibitions is verantwoordelijk voor concept, design en de realisatie van het interieur. In het Holland Heineken House zullen onder meer atletenruimtes, ontvangstruimtes voor sponsoren, verschillende winkels, eetgelegenheden, mediafaciliteiten, informatiebalies en voorzieningen voor NOC*NSF en Heineken te vinden zijn. Maar het belangrijkste is de ‘Medal Ceremony Hall’ HISWA verlaagt tarieven voor exposanten E waar de huldigingen van medaille winnende sporters en optredens van artiesten plaatsvinden. Een deel van het interieur wordt gevormd door verschillende sportattributen. Zo zijn er hoge tafels in de vorm van startblokken, is er een medaillewand op een turnmat en geven de atletiekbanen de bezoekers het gevoel alsof ze middenin in een echte arena staan. Het Holland Heineken House opent voor de elfde keer haar deuren en wel van 26 juli tot en met 12 augustus in het Alexandra Palace in Noord-Londen. s 052 xposanten voor de HISWA te water krijgen een korting van vijftien procent op de tarieven voor standruimte en ligplaatsen. Deze korting komt bovenop de vroegboekkorting en de korting voor leden van de HISWA Vereniging. Daarnaast geldt een extra volumekorting, afhankelijk van het totaal aantal deelnemende boten. De korting is een antwoord op de economische crisis, vertelt Farouk Nefzi, directeur van HISWA Multimedia. “Juist in deze tijd is het belangrijk een kwalitatief sterke bootshow neer te zetten om de watersportbranche een impuls te geven. De vooruitzichten voor de HISWA te water zijn met nu al honderdvijftig ingeschreven exposanten en tweehonderd boten positief te noemen, maar we willen een zo compleet mogelijk aanbod realiseren. Op onze nieuwe locatie, de NDSM-werf in Amsterdam, hebben we daar ook de mogelijkheid toe. We kunnen deze korting geven door de te verwachten uitbreiding van het aantal deelnemers en willen dat alle exposanten daarvan profiteren.” Om jachtbouwers en importeurs te stimuleren om met zoveel mogelijk boten deel te nemen aan de HISWA te water, is de volumekorting geïntroduceerd. Als het totaal aantal gepresenteerde boten in het water uiteindelijk meer dan 450 bedraagt, ontvangen exposanten na afloop van de bootshow een extra korting van tien procent op het bedrag dat zij betaald hebben voor standruimte of ligplaatsen. Bij meer dan vijfhonderd boten bedraagt de korting zelfs vijftien procent. Nefzi: “Daar bovenop hebben we de prijs van uitnodigingskaarten ook nog eens sterk verlaagd. Hierdoor wordt het voor exposanten een stuk voordeliger hun relaties en potentiële klanten uit te nodigen. Ook hebben we gratis parkeren voor exposanten geïntroduceerd.” De HISWA te water vindt plaats van 4 tot en met 9 september 2012. s BedrijfsautoRAI bezorgt transportbranche positieve impuls N a een pauze van vijf jaar staat de BedrijfsautoRAI volgens beursmanager Joost 't Hooft weer helemaal op de kaart. Het vernieuwde concept sloeg zowel bij exposanten als bezoekers goed aan, zo blijkt uit de reacties van de deelnemers en de voorlopige resultaten uit het bezoekersonderzoek. De beurs die van 17 tot en met 21 april plaatsvond in Amsterdam RAI heeft in totaal 46.690 bezoekers getrokken, inclusief een zeer drukke Chauffeursdag. s Pagina 51
Pagina 53Heeft u een pdf, ibrochure of digitale catalogi? Gebruik Online Touch: club blad van pdf naar digitaal converteren.
Expovisie zomer 2012 Lees publicatie 3Home